Promenad med Ida...

Är vad som står på schemat idag. Jag ska gå till henne vid typ sju, tar med kameran och tar lite sensommar bilder. Kanske kan knåpa ihop en lite höstigare header ikväll när jag kommer hem. Vi får se om jag orkar och vilka bilder jag tar.

Är hur trött som helst idag. Även fast vi bara hade två lektioner, vi hade bild! Gud va jag saknat det! Var riktigt  kul att sitta och kladda lite på pappret och slippa tänka så mycket. Tummen upp för bild, ska nog börja rita här hemma igen också, om jag hittar pennorna...

När jag kom hem hade jag riktigt ont i huvudet också, var nog värmen på bussen som hade en del i den huvudvärken att göra, men det mesta har gått bort nu så nu känns det mycket bättre. Skönt att det inte var migrän.

Just nu gör jag inte så mycket, har just ätit och sen ringde jag nyss Ida. Nu väntar jag bara att klockan ska gå så att man har någonting att göra.

Vi hörs senare!


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0