Rubrik Rubrik Rubrik Rubrik Rubrik

Shit va trött jag är! Kommer bli så skönt att verkligen sova ut imorgon. Det har varit en seg dag idag, knappt gjort någonting, bara massa genomgångar. Trafikkunskapen kommer inte vara det roligaste tror jag, men nu ska vi vara optimistiska och inte börja gnälla efter första lektionen. Slutade ialla fall ganska tidigt idag, 14.05 för jag har ju ingen matte längre för vi är klara med kursen, riktigt skönt. Så jag kom hem någorlunda tidigt idag med.

Ikväll blir det sängen tidigt, har inte riktigt vant mig med att gå upp innan klockan 6 än känner jag. Hoppas jag vänjer mig snart.

Nu ska jag hitta på någonting att göra, vi hörs!



Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0