MåndagDenTiondeAugustiTvåTusenNio


Bild från google

Tror jag håller på att bli sjuk, har ont i huvudet, täpp i näsan och allmänt seg, nu känner jag av halsen också så vi får se hur det här slutar. Hoppas det går över så att jag slipper må dåligt länge.

Idag ha jag inte gjort så mycket, jag kollade på monsters inc ;) tidigare och efter ett tag in i filmen kom brorsan in och satte sig också, att barnfilm kan vara så fängslande.

Skulle behöva städa lite här inne också innan det blir en stor katastrof, men jag vet inte om jag orkar det idag, annars får det vänta tills jag mår bättre igen.

Ha en bra måndag! Skriver kanske mer ikväll!



Kramar från en sjuk(?) Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0