Tisdag

Tjenamors!
Sitter och äter frukost vid matbordet med finaste kissen liggandes brevid mig, hon är morgonmysig som vanligt,synd att det inte håller i sig efter hon fått maten hon förjäves försöker locka till sig från mig, sötnosen då, att du aldrig lär dig.

Idag har vi idrott första lektionen, hoppas det blir kul och att den nya läraren är lika bra som den förra, kanske lite bättre. Vi ska ha idrott med livsmedel så det blir minst sagt spännande. Jaja, vi får se hur det går.

Förresten har jag ingen säng längre! Den har gått sönder så den står utanför och ska få åka den korta resan och spendera resten av sitt liv på återvinningen. Så nu har jag en madrass på golvet, lyxigt! Ne, men vi ska fixa en ny säng när jag har tid att följa med någon gång, kommer hem ganska sent så då är det stängt. Tillsvidare får jag sova på golvet, behöver ialla fall inte vara rädd att ramla av.

Vet ni hur trött jag är på en skala mellan ett och tio? Typ 6 just nu men när jag gick upp var den minst 25 ;)


Nu ska jag plocka undan och fixa lite till innan jag tar min fina cykel och trampar mot bussen, vi ses kanske ikväll!


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0