Tisdag


Zac Efron <3

Hello!
Mår betydligt bättre idag, men jag har ändå bara tagit det lugnt så att jag blir helt bra fortare. Idag har jag läst ut tredje Twilight boken, skitbra bok, och så var vi över till brorsan ett tag. Sen jag kom hem därifrån har jag legat i min säng och halvsovit, är så uttråkad.

Imorgon ska jag städa för att på lördag fyller pappa år och då kommer det väl lite folk. Sen på torsdag ska jag ner på stan och kika lite, skulle behöva en ny kalender tills skolan börjar igen (ush!!) så bland annat det ska jag kika på. Får väl se om jag kommer hem med någonting.

Nu ska jag nog sätta på en film eller börja med nån ny bok för att fördriva tiden, kommer nog lägga mig ganska tidigt för jag har haft ont i huvudet hela dagen så jag är ganska trött i skallen.



Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0