Tittut!



En ny favorit


Nu är jag hemma igen! Är hur trött som helst eftersom verken Bea♥ eller jag sov bra inatt, ingen aning varför. Det var ialla fall mys igår, vi kollade på film, princess protection program som var lite irriterande att se på eftersom det hackade ganska rejält, vilket resulterade i en tripp upp på taket för Bea, haha! Det skulle man ha filmat! Men annars var väl filmen helt okej. Sen såg vi Camp Rock också och den var riktigt bra! Joe Jonas var heeeeeeeeeet i den filmen, så nu har jag ännu en favorit ;) Vi gick och la oss runt klockan halv ett eller ett? Jag vaknade typ en gång i halvtimmen innan jag halv tio gav upp. Det blir nog inte speciellt länge ikväll.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, vi får se helt enkelt. Jag ska knarka ny musik som jag fick av Bea ;) Fan jag är smittad av Jonas Brothers sjukan, sjutton också! Botemedel någon? ;)




Kramar♥

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du behöver inget botemedel för det heller, det är den bästa sjukdomen man kan ha!!!! :D hihi

2009-08-29 @ 14:39:08
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag håller med Linda, o dessutom finns det inget botemedel, OJD (obsessive jonas disorder)är den bästa sjukdomen ever :D

2009-08-29 @ 15:46:51
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0