Tut-tut! Orka hitta på rubrik...


Tut-tut!
Hemma igen från en låååång dag i skolan, kunde ha gått lite snabbare men annars var det okej, vi har slagit ihop floristtekniken med ettorna så vi är lite fler nu, det kommer nog gå bra, de var ganska tysta men det är ju ganska förståligt när våran klass kommer in i klassrummet och låter som en atombomb ;) Vi gjorde höstbuketter, var inte lite ringrostig, inte alls bra, men man behöver nog bara komma in i det igen.

Sitter och väntar på Ida som kommer hit om ett tag, roligt roligt för det var typ i maj vi var sist. Får se vad vi hittar på, vi kommer nog bara ta det lugnt, blir inte så länge för båda ska ju upp imorgon.

Förresten fick jag praktikplats idag :) I uppsala men ändå, tydligen hade vår klassföreståndare frågat åt mig även fast jag höll på att leta själv. Men det är bra för då slipper jag fråga på en butik här i stan där en som jobbar där är lite sådär. Ska till praktikplatsen på måndag klockan 17.00, suck, kommer få lov att stanna på stan efter skolan tills dess och vi slutar 15.20. Men men....


Kramar från Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0