3 December 2009 |16:39


Sa ju att ni skulle få en bild på mitt bidrag till julgruppstävlingen i söndags, men jag glömde det så ni får den nu :) (mobilfoto av mig)

Har precis skrivit klart svenskauppgiften som ska in imorgon, så nu ska jag bara skriva klart samhällskunskapsuppgiften sen är jag klar med allt som ska vara klart tills imorgon. Men jag väntar med samhällen till efter maten, nu ska jag ta det lugnt ett tag.

Det var helt okej i skolan idag, två lektioner så det var inte så jobbigt. Fick reda på att vi ska vara och "jobba" på stadsbiblioteket nästa lördag i några timmar, kan kanske bli ganska kul, ska bara komma ihåg att fråga om bussbiljetter, tänker inte betala för att åka in dit och vara där i två timmar, det får bannemig skolan stå för, inte miljonär :P

Förresten såg jag och Pysan♥ två "kändisar" när vi var på Akademibokhandeln ett tag efter skolan, Filip och Fredrik var där och signerade böcker, status I know, haha. Det var typ fyra st i kö för att få en bok signerad, de verkade inte upptagna direkt :P Höhö!

Imorgon blir nog ialla fall myys, Natha♥ och förhoppningsvis Bea♥ och Linda♥ kommer och möter mig efter skolan och så ska vi shoppa julklappar tillsammans :) Kommer bli roligt och jag hoppas jag hittar mycket :) Både till andra och mig själv ;)

Nu ska jag hitta på någonting att göra. Vi hörs!//S

________________________________________________________________________

Update: De kommer med! Så nu får Uppsala akta sig! För imorgon kommer fyra galna småstadsbor ivardera staden! haha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0