Frostbiten...


Även fast man håller på att frysa ihjäl så är det ändå ganska vackert
(foto av mig)

Kom precis in från kylan, fy tusan säger jag bara! Imorgon blir det strumpbyxor under jeansen, halsduk, mössa och vantar!

Vi fick sluta innan lunch idag eftersom vi hade julmarknad och var kvar till 18.00 förra onsdagen. Riktigt skönt att komma hem innan det blir mörkt. Gick till och med runt i kylan och tog lite kort för att fira :P Bäst att passa på när man ser vad man tar kort på, haha. Men i alla fall, vi gjorde rund brudbukettsprov(min på bilden nedan) på den enda lektionen vi hade idag, min blev väl okej, men tekniken blev det si och så med...Men G borde jag få...

Nu ska jag fixa iordning någonting att äta till lunch sen ska jag sätta igång med läxorna och ta vara på den här tiden jag har över, jag kanske skriver senare och lägger in några fler av bilderna jag tog idag om någon vill se? Bye så länge//S

 - Min runda brudbukett (foto av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0