Syskonkärlek...

Har inte gjort så mycket idag, mest umgåtts med min kära storebror Daniel, på förmiddagen åkte vi till Mediamarkt och Ikea och kollade lite, jag köpte lite julgranskulor och Daniel köpte julklappar. Sen när vi kom hem åt vi och sen gick vi in på avigsidan.se och skrattade av oss lite, egentligen USEL humor men vi båda har varit trötta idag så vi höll på att skratta ihjäl oss. haha! Sen efter det kollade vi på 50 first dates och den slutade för ett litet tag sen. Faktiskt väldigt kul att umgås med bröderna ibland, man tar liksom det för givet. Jag står väldigt nära båda miina bröder och jag är så jädra glad för det, även fast vi inte alltid kommer överens ;) Love them anyway!♥//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0