Lördag igen...


bild härifrån och redigerad av mig

Äntligen lördag, äntligen helg. Har inte gjort så mycket nu på förmiddagen, har bara slappat och tagit det lugnt. Väntar på att Beatrice <3<3 ska ringa så att jag kan åka ner till stan och möta henne. Vi ska äta på resturang (myspys) och sen hyra film och troligen köpa lite godis. ska bli mycket nice eftersom jag knappt kommer ihåg sist vi var :) Sen ska jag sova över hos henne också.

Imorgon blir det plugg, plugg och mera plugg eftersom jag har prov på måndag,onsdag och torsdag. Tack och lov att jag är ledig på fredag, kommer behövas.

Nu ska jag nog spela någonting i väntan på att hon ska ringa, skriver nog ingenting mer ikväll men skriver nog någonting imorgon när jag kommit hem. Ha en bra kväll!



Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är bra här =)



Hur är det med dig då? Kram

2009-02-08 @ 16:19:03
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0