Beautiful sunday....I hate it!



Jag avskyr söndagar, jag avskyr känslan som söndagar ger mig, halt klart den värsta dagen på veckan. Man vet att imorgon ska man gå upp hur tidigt som helst igen och det är inget man ser fram i mot. Sen brukar jag få lov att städa på söndagar vilket gör att hela dagen förstörs lite till. Idag ska jag skriva en redovisning till engelskan, läsa ur boken vi läser på svenskan (Kkiim Novak badade aldrig i genesarets sjö) som jag inte gillar speciellt mycket, inte än ialla fall. Sen ska jag som sagt städa, vilket jag hatar. Men innan det ska jag klä på mig tror jag och gå ut på en promenad. Ska försöka hitta någon som vill följa med så det blir lite roligare :D Ska ni göra denna hemska dag då? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: okej, tack så mycket! :)

2009-01-18 @ 11:28:37
URL: http://www.emmapeterssonn.devote.se
Postat av: SveaJ

sv: jag tycker desamma som dig, Carl Jan borde egentligen ha åkt ;p

2009-01-18 @ 12:22:44
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0