13 juli 2009


(Vet inte om jag haft den här bilden förut, i så fall så får den komma igen för den är fin)

Sitter och halvsover i soffan framför en helt usel film som mina föräldrar kollar på. Är hur trött som helt, hoppas jag får sova ut imorgon så att jag slutar vara på så pissigt humör. Blir nästan irriterad på mig själv. Nu idag har jag typ inte gjort någonting, blev inget städande, blev V-ås och elgiganten istället för mina föräldrar köpte en ny tvättmaskin. Sen jag kom hem har det varit tv och dator som gällt. Imorgon kanske jag drar ner på stan ett tag, måste ialla fall hemifrån ett tag.

Har kommit på en sak jag verkligen tycker är larvigt, tjejtidningar eller modetidningar kopierar från varandra hela tiden. Detta är ju ingen nyhet men på senaste tiden har jag verkligen märkt att de skriver för tusan samma artiklar om samma saker. Är det inte bättre att skriva om lite annorlunda saker som man INTE läst hundra gånger förut så att man ser på omslaget och tänker "Åh, fan va kul att de skriver om det" Istället för att man står och tänker "Ne men åh va kul, det var ju hela en halvtimme jag läste om det sist". Mer fantasi eftersökes!

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och lyssna på musik och kolla på film (ja jag gör allting samtidigt) innan jag släcker, blir nog inte uppe så länge till. Ha en bra kväll så hörs vi nog imorgon!



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0