6 juli 2009

Uråldrig bild på mig och Bea, från 2004 tror jag

Idag har jag börjat storstäda mitt rum, får fortsätta någon annan dag för jag orkar inte det idag. Kom ialla fall ganska långt och jag har bara garderoberna och att tvätta golvet kvar.

Ikväll kommer Bea <3 hit, vi ska väl titta på film och bara ta det lugnt. Hon ska sova här så det blir nog inte så mycket mer inlägg nu ikväll. Vet inte riktigt när hon kommer men innan hon gör det måste jag dammsuga och plocka in mattorna från verandan igen. Så det är väl bäst att jag gör det innan jag glömmer det helt. Vi hörs!


Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Va söta ni va!!!!



Ja det är du verkligen :D hihi

2009-07-06 @ 19:27:46
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0