Äntligen fredag!


Var ett tag sen jag skrev sist, har inte haft lust om jag ska vara helt ärlig, är inne i en skit i bloggen period tror jag. En del av mig vill strunta i den och den andra vill fortsätta, får se hur det blir.

Sen jag skrev sist har det inte hänt så myckket, var på bio i onsdags, på Harry Potter och halvblodsprinsen som jag skrev i sist. Den var skitbra! Älskade den och jag längtar tills den kommer ut på bio så att jag kan se den om och om igen, helt klart 5 av 5 som betyg. MVG! Om ni inte sett den så gör det, ni kommer inte bli besvikna.

Sen idag så har brorsan och Carin varit över ett tag så han hjälpte mig lite med min laptop och Carin och jag spelade lite The sims 3 ett tag.

Just nu så storstädar jag mitt rum, det kommer vara kliniskt rent när jag är klar med det. Fick värsta rycket igår och började tvätta fönster och rubbet. Så det kommer bli så fint så fint, har inte allt för långt kvar nu. Kanske lägger in några bilder sen om ni är intresserade?

Imorgon kommer Bea <3 hit och ska sova här. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir säkert lika kul som vanligt. Hon skulle komma runt klockan fyra så jag vet inte vad jag ska hitta på innan, det märker vi.

Nu ska jag gå och ta någonting att dricka innan jag fortsätter här inne. Ni får ha det så jättebra!




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0