Är hon inte knäpp så säg!


Min mamma kom in i mitt rum, gick och hämta någonting ur en av garderoberna. Vände sig om, kollade ner på mitt golv och sa att det inte skulle vara helt fel om jag ordnade lite här inne. Hon anser att jag är slarvig, vilken skandal! Jag är den mest ordningsamma människan jag känner. Jag hittar (nästan) alltid det jag letar efter. Jag lever i ett orginaserat kaos! Att man håller på att slå ihjäl sig ibland när man ska gå ut eller in till rummet spelar vä ingen roll, vad är livet utan lite äventyr? Min mamma måste ha ätit något olämpligt som fått henne så hjärntvättad att hon påstår att jag, Sandra, skulle vara slarvig?!

Kommentarer
Postat av: Bea

Nej du är väl inte slarvig Sandra! Inte ett dugg! Hahaha

2009-07-14 @ 16:51:28
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0