Before I put on my makeup...

Guten morgen!
Då var det måndag igen då, nu har jag varit ledig i en vecka. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska försöka fixa lite och göra om lite i mitt rum tänkte jag, det är ganska stökigt. Madrassen sen Bea sov här i typ tisdags ligger kvar på golvet så den är det första som åker ut. Sen efter att jag städat har jag no idea vad jag ska hitta på, det märker vi.

Just nu gör jag inte så mycket, ligger och halvsover i min säng. Känns inte som om jag får sova ut någonting, när jag vaknar så känns det som om jag skulle kunna sova flera timmar till men jag kan ändå inte somna om, Riktigt jobbigt faktiskt för det påverkar ju hela dagen.

Längtar tills onsdag då Carin <3 och jag ska gå på Harry Potter på bio, har längtat efter den filmen hur länge som helst nu och nu är den snart äntligen här! Ska bli riktigt kul!

Nu ska jag nog försöka sova lite till ändå, känner att jag behöver det. Vi hörs senare!




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0