Bye Bye Blackbird...


<3

Har nästan precis kommit hem från bion, Public Enemies är en riktigt bra film, Johnny <3 var precis lika bra som alltid. Kanske inte den sorts film jag skulle se om han inte varit med i den men den var verkligen jättebra. Lite sorglig ibland men det visste jag att den skulle vara. Till och med mina syskon gillade den och vi brukar absolut inte gilla samma sorts filmer. Trevligt att de gillade den när det var jag som övertalade dem att gå på den.

Nu ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, vaknade inte förran efter 13.00 imorse så jag vet inte när jag kommer bli trött. Blir troligen en sen kväll/natt. Kanske ska kolla på Edward Scissorhands, den är alltid lika bra. Kanske kommer något mer inlägg också, om jag kommer på någonting att skriva om.

Imorgon kanske jag, brorsan  och hans kompis åka till V-ås för att köpa present till pappa som fyller år den 15:e, hoppas jag hittar någonting, han har inte önskat sig någonting och det är inte det lättaste att komma på någonting. Vi får se om det blir av.

Ne, nu ska jag hitta på någonting att göra. Vi hörs kanske senare.



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0