Den flammande bägaren...


Nu har vi hunnit till den flammande bägaren. Den bästa av filmerna som hittils kommit ut enligt mig. Vi börjar bli lite trötta men det är ju bara en film kvar efter den här så vi överlever nog. Klockan 00.50 ska vi se på David Letterman för att Jonas Brothers ska vara med där. Sen efter det blir det sista filmen och sen får vi se om vi orkar vara vakna längre eller om vi går och lägger oss, det märker vi.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, pappa skulle hämta mig efter de hade tvättat, vet inte riktigt när men det blir nog efter två eller nått sånt. När jag kommer hem ska jag försöka städa klart i mitt rum, men vi får se om det blir av.

Vi hörs imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0