...


(Bilder från mitt rum när det är fint, bilderna är dock inte ifrån idag, utan från storstädningen,tagna av mig)


Idag har jag bara städat, så nu är det rent här inne igen, såg hemskt ut innan, även fast det bara var en vecka sedan jag storstädade. Jag måste skärpa mig och plocka unan efter mig så jag slipper städa hela jädra tiden.

Det blir väldigt lugnt ikväll igen, har en ordentlig huvudvärk så det blir att ligga i sängen framför en film och bara ta det lugnt. Tror jag sov för länge inatt, därför jag känner mig så seg. Gick och la mig halv tolv och vaknade halv ett så det blev tretton timmar, hade världens konstigaste dröm, får se om jag skriver om den senare.

Nu ska jag gå och kolla om maten är klar, sen blir det nog Twilight för elfte eller tolfte gången för min del :)

Vad ska ni göra ikväll då? :)




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0