God natt!

Är det några som är vakna frivilligt just nu - gå och lägg er nu! :)

Jag gick och la mig för typ 1 och en halv timme sen, låg och vände och vred på mig tills för ett tag sen då jag gav upp för det var så sjukt varmt i mitt rum. Går upp, öppnar fönstret, tydligen stod någonting på fönsterbrädan utanför mitt fönster som åkte ner på verandagolvet så det blir intressant att se imorgon bitti, tänker absolut INTE gå ut kvart i två på natten för att plocka upp vad det nu var som åkte ner.

Imorgon ska jag och Bea cykla ut till sjön där hon bor och ta lite bilder. Sen vet jag inte om vi ska hitta på något mer, det märker vi. Hoppas bara jag hittar kamerasladden någon jädra gång. Den kan ju inte ha slingrat sig allt för långt.

Nu ska jag dricka upp mitt saftglas och ge sömnen en chans till. Ha en bra natt så ses vi senare idag.


Ni får dregla över en bild på underbara Heath Ledger tills morgonen. R.I.P


Ps. fem månader till julafton idag ;)

Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

först vill jag ha sommar och sol innan tomten kommer,önskar en skön och kulig helg,kjam

2009-07-24 @ 14:10:26
Postat av: Sandra

Sv: Det vill jag också ha men jag längar ändå lite :) Får jag fråga vem du är? :p

2009-07-24 @ 14:50:00
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: Linda

2009-07-24 @ 16:12:54
URL: http://lapasserelle.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag var på en slags smyckeskurs som var ungefär där "sumpen" eller vad det nu heter ligger.

2009-07-24 @ 16:13:36
URL: http://lapasserelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0