Happy Days...


Vaknade av att brorsan och hand tjej kom hit typ tio eller halv elva. Åt mandelkubb till frukost (nyttigt I know) Fick reda på att de stängt av vattnet på vårat område så fick lite ryck för jag hade planerat att duscha direkt på morgonen. Nu var jag rädd att jag inte ens skulle kunna borsta tänderna. Tur nog kom vattnet tillbaka innan jag ätit upp "frukosten" och jag gick glatt in i duschen.

Efter det så åkte jag, Carin och brorsan till Uppsala och Boländerna för att kolla in nya Ikea och lite av butikerna runt om, och gissa vad jag kom hem med??! Inte ett skit! Jag hittade massor som jag ville ha men jag stod emot köpsuget och bestämde mig för att vänta tills jag får pengar nästa gång (i september!!!!) Lite stolt över mig själv faktiskt.

När jag kom hem åt vi och klippte klorna på min bebis till katt (13år gammal och tjurskallig som bara den) så snart kommer säkert grannarna och frågade vad fan vi höll på med(nej vi gjorde inte illa henne, hon har bara ett jävla humör)hehe. Men det gick okej, brorsan bet hon en gång och hon satt fast i tröjan på mig och morrade som bara den, men hon låter värre än vad hon är, min lilla sötnos!

Nu ikväll ska jag lägga mig tidigt tror jag, innan klockan 02 ialla fall ;) Sen imorgon får vi se vad vi ska hitta på, lutar åt en tripp ner på stan, har inte kollat runt i dem här butikerna sen skolan slutade tror jag.


Dagens överaskning:
(Sms-samtal med Bella)

Bella: Du vet inte vad vi gett sig in på. Näringsrik kost o idrott. Man ska typ vara med i en cykeltävling o åka långfärds skridskor.
Jag:  Va?? Haha, vi kommer dö!
Bella:Jo jag vet :p de va tydligen jätte mkt plugg sa jessica. Eftersom man ska lära sig räkna kalorier o grejer :p
Jag: Det blir........intressant ;9 men det ordnar sig säkert....:)

Sammanfattning: Vi är körda!

Nu ska jag sätta på en film att spendera kvällen med. Får se om jag skriver imorgon. Jag har helt tappat inspirationen till den här bloggen. Säg till om ni ser den ;)




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0