I believe in angels, Something good in everything I see

Ligger fortfarande i sängen, har precis slagit upp ögonen. Håller på att vända på dygnet nu, uppe på nätterna och sover på dagarna. Kanske håller på att bli vampyr?!

Igår gjorde jag typ ingenting, Bea sov över här och åkte hem efter klockan ett. Sen åkte jag till min brorsans jobb för att "hjälpa" till med hans bil. Slutade med att jag bara satt och glodde på medans han och pappa meckade. Sen när vi kom hem åt vi mat (kycklingsallad för min del) och sen såg jag som jag skrev tidigare Michael Jackson´s minnescermoni på tv. Efter det spelade jag lite, lånade Daniel´s laptop och råkade "glömma" att lämna tillbaka den igår så jag lånar den ett tag till. Jag ska köpa en laptop när lönen kommer så då slipper jag låna hans hela tiden. Längtar!

Idag ska jag till Bea <3 Jag ska åka dit tills typ klockan 15. Vi ska ha Harry Potter maraton, moget va?! Ska bli riktigt roligt. Sen sover jag där så det blir troligen inte mer inlägg förrän imorgon så ni får njuta av det här så länge ;)

På onsdag ska jag gå på bio! Jag och Carin <3 ska gå på Harry Potter och halvblodsprinsen, ska bli mys. Har längtat efter att den ska komma på bio och på onsdag kommer den äntligen. Vi hade turen också att den kommer hit till stan på realesedatumet! Annars hade vi fått lov att åka till Västerås och det blir dyrt för ingen av oss har körkort så då måste ma åka tåg.

Snart ska jag nog gå och äta frukost så att jag hinner göra det innan jag ska cykla till Bea, tror ialla fall att jag ska cykla, har inte orkat kolla ut genom fönstret än så jag vet inte vad det är för väder. Annars får man flörta med brorsan om han kan skjutsa mig. Han brukar göra det, jag är ju så jädra snäll jämt ;)

Vi kanske hörs innan jag åker annars får ni ha en så mysig dag! För det ska jag!





Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0