Jag har blivit med Packard Bell...


Sandra-igår rik och idag fattig, men lika glad ändå!

Har äntligen köpt min älskade laptop, har velat ha en jag vet inte hur länge och idag åkte vi och köpte en. Blev en fin Packard Bell för många enkronor. Kan inte vänta tills jag får sitta och hålla på med den imorgon, stod att den helst skulle laddas 24timmar innan man håller på med den. Längtar så! Min lilla bebis!

Förutom att ha varit i Västerås har jag inte gjort så mycket idag, har just läst ut min bok, Ps; Jag älskar dig, läs den, den är skitbra! Snart tänkte jag börja med Harry Potter och de vises sten, läst de böckerna förut men blev sugen att göra det igen efter maratonet med Bea<3 Så det blir en lugn kväll i min säng med Twilight soundtracket i dvdn och en bok i handen, riktigt nördigt och bra.

Hoppas ni har en bra kväll, vi hörs imorgon, då kanske det första inlägget från min nya dator kommer!



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0