Lay all your love on me....


Foto av mig

Sitter och kollar på Top design, har sett det här avsnittet två gånger redan, senast igår, men det går inget annat bra på tv så jag får stå ut med att se det en tredje gång. Ska snart göra iordning mig, hade planerat en promenad men det har regnat så det är troligen lervälling på motinsspåret så jag väntar med det till antingen senare idag eller imorgon, skulle inte regna då om man kan lita på tidningarna.

Funderar på att slänga ut min dator idag, min stationära alltså, inte den nya. Känner att den stationära bara står där och tar plats så jag blir bara irriterad på den. Om jag tar bort den så åker skrivbordet också ut så då slipper man det också, problemet är att jag inte har någon aning om vart ska jag göra av sakerna som står på skrivbordet, det är en del. Jaja, får fundera på saken. Kommer ialla fall sitta och rita lite hur jag kan göra om här inne, är i stort behov av förändring.

Ne, nu måste jag sätta fart lite så att jag inte fastnar här lika länge som igår. Ha en bra dag!




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0