Love is worth the fall...


Hej alla glada,söta,underbara och vackra!

Första blogginlägget från den nya datorn, älskar den! Min lilla bebis! Just nu sitter jag och lägger över bilder från den stationära datorn till laptopen, så längre fram kan ni få lite mer personliga bilder än dem på Johnny Depp hela tiden, nog för att dem är snyggare än mina egna :)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, mina föräldrar ska på bio så jag och Daniel är hemma själva. Kanske kan ringa nån och höra om de vill komma över eller nått, vi får se. Annars är det ganska skönt med en dag eller två helt utan planer. Men självklart är det roligare att ha någonting att göra.

Nu ska jag fortsätta nörda mig med bilderna, vi hörs senare! Bjuder på en bra låt från Twilight soundtracket så länge





 Kram♥

Kommentarer
Postat av: angelica

ja jag tycker absolut att du ska köpa boken "skadad" den var verkligen läsvärd! jag älskar att läsa sådana historier, även om det är hemskt.

kram

2009-07-12 @ 16:49:14
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra! Tack så mycket :)

2009-07-12 @ 19:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0