Måndag 20 juli 2009


Orlando Bloom

Seg dag idag, sov riktigt dåligt inatt, vaknade gick och lade mig runt klockan halv ett och vaknade klockan halv fem och kunde inte somna om förrän halv åtta och vaknade igen kvart över nio. Hoppas jag sover bättre inatt.

Idag har vi haft gäster, min morbror var här några timmar så jag var lite social. Var typ ett år sen jag träffade honom så det var trevligt, synd nog så var inte min lilla kusin med. Men det hoppas jag han är nästa gång.

Efter han åkt hem så följde jag med pappa och handlade. Jag bakade kladdkaka igår så vi köpte hallon,blåbär och jordgubbar till den. Blev riktigt gott och jag är fortfarande proppmätt. Sen efter det har jag spelat the sims och pratat med lite folk på msn.

I morgon vet jag inte vad jag ska hitta på, brorsan kommer över ett tag, bjöd in dem på kladdkaka idag men de kunde inte komma så de kommer hit imorgon istället. Alltid trevligt. Sen måste jag ta bort madrassen ur mitt rum imorgon annars kommer den ligga kvar där i en månad eller nått sånt :P

Nu tänkte jag gå och lägga mig i sängen och läsa boken jag läser just nu, Underbar och älskad av alla, den är sådär hittils men jag har inte kommit så långt så jag hoppas den blir bättre längre fram. Hoppas ni har det bra och får en mysig kväll! Vi hörs imorgon!




Kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en mysig dag du med, kram

2009-07-22 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0