Min första header på bloggen....


(Min allra första header, som bästaste Bea gjorde åt mig <3)


Satt och kollade tillbaka i bloggen på månaden jag skapade den, september 2007. Såg att jag lagt ut min första header på ett inlägg och jag kan inte låta bli att tänka på hur mycket som förändrats sen dess. När jag skapade bloggen var jag ett stort fan av Gwen Stefani, jag skulle snart se henne live och var otroligt förväntansfull för det. Jag gick fortfarande i grundskolan och hade ingen aning om vart eller vad jag skulle gå på gymnasiet. Mitt beroende av Johnny Depp började sakta med säkert utvecklas ;) . Mina inlägg var superkorta och helt random. Bilder heeeela tiden på helt random personer.  Jag hoppas verkligen att jag blivit bättre på att skriva och att min blogg utvecklats sen dess. Kolla gärna bakåt och säg vad ni tycker :)

Det är ganska kul att jag har haft samma blogg under hela min "bloggperiod", det är roligt att kolla tillbaka och tänka på det jag skrev, komma ihåg minnena. Det är en av anledningarna till att jag dragit mig från att skaffa en ny blogg eller lägga ner den här, även fast det är väldigt frestande. Jag vill ha någonting att kolla tillbaka på längre fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0