Onsdag - Bio


                                          (Denna scen kan bli intressant)

Riktigt ont i huvudet idag, hoppas det hinner gå över innan bion ikväll, inte så kul att sitta inne på biografen med världens huvudvärk. speciellt inte när man verkligen vill se filmen och man vill koncentrera sig. Ska ta Ipren och sen ta det lugnt och hoppas att det går över snart.

Jag har gjort en ny header, den är inte superbra, jag fick med photoshop med laptopen så jag har testat det lite, det här är då första bilden jag gör i photoshop någonsin. Vad tycker ni? Okej för ett första försök?

Ni får ha det så bra, vet inte om det kommer något mer inlägg innan jag åker.



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0