Put the grässtrå down!


Bilderna är tagna av mig på Bea´s och min "fotopromenad", fler bilder kommer senare

Tjollahoppsan!
Kom hem från Bea för inte så länge sen, sov över där inatt, därför det inte kommit något inlägg förrän nu. Det var mys igår, vi gick ut och fotade och gick till stranden och köpte glass och satte oss och åt ute i blåsten. När vi hade varit ute och fotat i typ 2timmar så gick vi hem till henne igen. Hemma hos henne bakade vi cupcakes (bilder kommer ikväll eller imorgon) och så såg vi på förhäxad. Riktigt trevligt, som alltid.


"Put the grässtrå down and put your hands in the air!" - Vi var lite flummiga igår ;)


Sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, laddat in bilderna på datorn och laddat in musik på datorn, dock inte hunnit lyssna på den än. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar för jag är vrålhungrig. Efter maten blir det städning för min del och sen ikväll blir det bok och musik som gäller. Orkar inte hitta på någonting ikväll, så det blir lugnt.

Hoppas ni har en bra dag, ni kommer bli bombade med bilder från igår framöver så det kanske inte blir fullt lika mycket bilder på killar ;) Vi hörs senare



Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0