R.I.P

Ligger och kollar på Michael Jackson´s minnesstund. De har gjort det väldigt fint och jag tycker det är otroligt sorgligt. Det är nästan helt tyst i rummet och man hör några fåtal som ropar efter honom. Just nu håller en man ett jättefint tal och man blir aldeles varm i hjärtat. Känns overkligt att en så stor stjärna är borta.

Jag har aldrig varit ett stort fan av Michael, tänker inte kalla mig själv ett fan för jag vet att många andra sitter och gråter för hans skull och verkligen älskar honom. Jag gillar delar av hans musik, han var riktigt duktig och gjorde många bra låtar men han har aldrig varit en stor idol för mig. Men jag tycker det är tråkigt att en så stor begåvning fick lov att lämna oss så himla tidigt. Visst vet man inte hur han levde och hans liv har ju verkligen kantats av skandaler om bland annat pedofili, men jag tänker inte utala mig om något jag inte vet någonting om. Jag känner bara att han borde fått leva längre och utvecklat hans enormt stora talang yttligare.

R.I.P Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0