Skogsmulle!!


Foto av mig - taget under våran lilla tripp ut i ingenstans



Jag har plockat svamp, nej ni behöver inte läsa om det, ni läste rätt. Jag och min knäppa familj åkte ut och plockade svamp imorse. Själv tröttnade jag efter ca 15min p.g.a min fanclub av flugor (!!) som tydligen älskar myggmedel (jag är allergisk mot myggor så jag hade en del på mig) Tro mig jag är ändå inte speciellt rädd för insekter (var inte rädd idag heller) men när det ända man hör är det där irriterande surrande ljudet från flugjävlarna heeela tiden, hur mycket man än viftar med armarna så då blir även jag skitless. Det ända jag kunde tänka på när jag gick runt bland mossan var varför fan åkte jag inte med Daniel till V-ås istället?! Hur dum får man vara? Ne, svampplockning är nog inte min grej, om man inte har jääääätte roligt sällskap, och det hade jag inte. Efter ett tag gick vi tillbaka till bilen för att dricka och då satt jag mig i bilen i skydd för flugorna medans de fick den geniala idén att kolla på andra sidan vägen. Jag satt kvar i bilen jag. Men lite bilder fick jag så det kanske inte var helt i onödan, plus att man fick motion.

Ikväll bär det av till Bea <3 igen för filmkväll, vi ska hyra Hairspray, om den finns att hyra i den här hålan, och en till film som vi inte vet än. Sen sover jag kvar där så då blir det nog inget mer inlägg förrän imorgon när jag kommer hem.

Föresten, hör och häpna, jag vaknade innan nio imorse(!!) av mig själv! Andra dagar har jag sovit till minst halv tolv (minus de dagarna jag sovit borta) och igår sov jag till och med till tio över ett(!!) Fast jag kan ju erkänna att jag verkligen inte ville gå upp klockan nio imorse och att jag låg kvar i sängen och drog mig i en och en halv timme innan telefonen ringde och jag gav upp. Men det hör inte till saken jag var VAKEN innan nio ialla fall :)

Jaja, nu ska jag sluta babbla, märks det att jag är lite pratglad och hyper idag? ;) Jag ska gå och fixa håret innan maten och sen ska jag cykla ner till stan för att hyra film. Vi hörs troligen imorgon när jag kommit hem. See ya!!




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0