Tjollahopp!


Då var det söndag igen då. Bea <3 åkte hem för inte så länge sen så nu ligger jag utslagen i min säng och halvsover, man blir så trött av det är jädra pissvädret. Solen kom tillbaka!

Igår var mys, cyklade och mötte Bea runt klockan 16 och vi cyklade till Ica för att köpa popcorn, på vägen dit cpade min cykel sig och lät som om den skulle ramla sönder men det gick bra :) När vi kom hem till mig lagade vi mat, pyttipanna, mm min favorit ;) och satt oss ute och åt det. Efter vi ätit satt vi oss och spelade The sims 3 på vårt egna lilla sätt ;) Vi satt ett tag med det och svor.  Efter ett tag tröttnade vi och satt oss vid tvn, jag tvingade Bea att se sommarkrysset bara för att Måns ledde det igår. Så vi satt och såg det och åt mängder av popcorn innan vi såg en film som jag aldrig lär mig vad den heter och jag orkar inte kolla upp det heller, kan säga sen när jag orkat kolla :) Efter filmen satt vi och pratade och kollade runt på internet och var allmänt flummiga innan vi gick och la oss ovanligt tidigt, 00.30 tror jag klockan var.

Tack för en mysig kväll/morgon Bea! <3<3

Sen hon åkte har jag inte gjort någonting, ska troligen baka sen, bara för att ha någonting att göra och slippa ligga halvdöd i sängen hela dagen.

Bara som ett tips så går Blow med Johnny Depp<3 på tv ikväll klockan 00.35 på trean, se den, riktigt bra film!

Nu ska jag hitta på någonting att göra, vi hörs!





Kram♥

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Åh tack så jättemycket :-) är allt bra med dig? kramar till dig!

2009-07-19 @ 16:25:23
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

ad bra att allt är bra med dig :-) Allt är bra här med. Vad ska du göra i dag då? Ska vi lägga till på Bloglovin? :-) Kramar

2009-07-19 @ 17:40:35
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack själv <3<3

2009-07-19 @ 20:32:28
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0