When you look me in the eyes, And tell me that you love me....


Foto av mig


Snart är det måndag igen då, bara 45minuter kvar sen har ännu en tråkig och regnig dag gått. Hoppas på fint väder imorgon, ska nog ta en långpromenad imorgon bitti så då är det ju skönt att ha fint väder. Om det blir det så blir det nog en långpromenad med mp3n i öronen, kanske tar med mig kameran också och tar lite bilder, vi får se. Mina föräldrar ska bort imorgon så jag och brorsan blir hemma själva så det kan nog bli en del inlägg också. Just nu känns det faktiskt ganska kul att blogga, hoppas det håller i sig.

Har just kollat på film med brorsan, Blow med Johnny Depp <3, riktigt bra film. Nu ska jag nog sätta på lite musik och läsa boken jag köpte igår, Skadad, riktigt hemsk bok, läs den.

Får se om det kommer något mer inlägg innan jag går och lägger mig, annars får ni ha det så bra så hörs vi imorgon!




Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0