World of chances....


Foto av mig, sånt här tillbringar jag tid åt att fota när jag är trött men inte vill gå och lägga mig.


Sitter och halvsover i min säng framför Bones, älskar den serien men kan ju erkänna att jag typ inte kollat någonting på det här avsnittet, för trött för det. Blev väckt imorse och kunde inte somna om. Får försöka ta igen det inatt. Imorgon kanske jag ska följa med min brorsa och pappa och plocka svamp (!!) De frågade om jag ville med och jag sa att jag skulle fundera på det. Hatar egentligen att gå runt i skogen, livrädd för fästingar, även fast jag bara haft en i hela mitt liv. Men jag kanske kan offra mig bara för att ha någonting att göra innan bion. Plus att man får lite motion, kan ju skippa själva plockandet och ta med kameran istället...Jaja, vi får se.

Nu ska jag se klart på Bones och efter det läser jag antingen lite eller så blir det att sova på en gång. Vi ses senare idag :)


Avslutar min dag med en bild på Johnny Depp <3 för ovanlighetens skull :)



                                                                                                                         Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0