14 juni 2009


(bild tagen av mig)
"God" eftermiddag!
Riktigt dålig helg, mycket bråk och jag är sjukt less på allting. Har haft världens klump i magen sen igår kväll då allt började tills nu då det börjar gå över. Förstår mig bara inte på vissa människor, även de som ska vara de närmaste....

Idag pallar jag inte att göra någonting alls, blir så trött av allt regn, har bara lust att krypa ner under täcket och sova bort hela dagen. Men det är väl bara att stå ut.

Imorgon börjar sommarjobbet, ska vara på akademiska klockan 09.00 för information och sånt, måste försöka få tag i Frida också för vi ska träffas innan för jag hittar inte till sjukhuset :) Hoppas hon svarar på sin mobil, annars är jag körd ;) Nerå, det kommer säkert gå bra.

Just nu gör jag ingenting, kollar på tv och bara slappar, får se om jag pallar att hitta på nått, känns inte som det just nu...



Kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Hihi, jag tror att det finns att provspela på internet någonstans (gratis!) ;)

Åh, vad jobbigt, låter ju inte alls bra :( Hoppas det ordnar sig!

2009-06-14 @ 15:55:07
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: malin

finfin bild

sv: tack! så himla roligt att du tycker det. kraaam :)

2009-06-14 @ 16:05:01
URL: http://abcd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0