18 juni 2009


Riktigt trött nu, kunde inte sova inatt och skulle upp 07.10. Jobbade två timmar på avdelningen sen skulle jag åka på kurs på akademiska sjukhuset igen så det tog resten av min dag tills typ klockan 16 då vi kom tillbaka till stan (fick skjuts till och från uppsala) och de lämnade av mig vid jobbet för att jag skulle ta min cykel hem. Så jag cyklade som en tok hem i spöregn och det droppade av mig när jag kom innanför dörren. Mysigt.

Det går väl bra att jobba, alla är jättetrevliga så det är ju kul på det sättet. Men jag får typ inte göra någonting alls. Jag har fått gå ner med prover en gång och hjälpt en gammal tant att hitta till ett ställe. Mesta tiden spenderas med att jag går med en sköterska och glor när hon gör sina uppgifter. Man står mest och glor känns det som. Men men, det är bara 9 arbetsdagar kvar och sen kommer lönekuvertet! Klirr!!

Eftersom jag fick skjuts idag så har jag två bussbiljetter kvar, någon som har lust att hitta på nått i Uppsala? ;)

Om ett tag ska jag hoppa in i duschen och sen parkera häcken i soffan och kolla på film. Det blir tidigt i säng ikväll tror jag. Riktigt trött, skönt att man är ledig imorgon.




Kram

Kommentarer
Postat av: nicki

sv: haha, ja om jag får reda på nåt så hör jag av mig ;)

2009-06-19 @ 15:39:07
URL: http://benvarmarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0