20 juni 2009 15.10


Tjollahopp!
Har precis suttit och spelat The Sims 3 ett tag och tar nu en liten paus. Sitter vid brorsans laptop eftersom spelet inte funkar så bra på min dator, hackar och är allmänt segt så jag installerade det här istället.

Ska till Bea <3<3 ikväll och blir kvar där inatt så det blir nog inte mer inlägg förrän imorgon när jag kommit hem. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir säkert mysigt ändå. Hoppas bara att det inte börjar regna mer än vad det redan för så att jag inte är dygnsur när jag kommer dit. Kan lixom inte få skjuts idag eftersom föräldrarna är och hälsar på några släktingar.

Snart ska brorsan och jag beställa hem mat så att jag hinner äta innan jag ska iväg. Blir nog kyckligsallad för min del, är hur hungrig som helst!

Nu ska jag  återvända in i The sims 3 världen ;) Får se om jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag börjar cykla, annars så får ni ha det så jättebra!






Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0