27/6 - 2009

Blir inte alls mycket bloggande just nu men jag vet inte vad jag ska skriva om så det är inte så roligt just nu, men nu kommer ialla fall ett kort inlägg...

Sitter vid brorsans laptop just nu, spelar lite the sims, är riktigt trött idag, vet inte riktigt varför. Hoppas det går över snart. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt med filmer och popcorn.

Gårdagen var riktigt rolig. Hamnfestivalen är i stan och jag var ner med Nathalie, Beatrice och Linda <3<3 Vi såg Markoolio(som inte var så jätterolig)och EmD som enligt mig var riktigt bra! Vi skrattade som tokar och det var länge sen jag hade så roligt. Vi fick autografer från EmD efter ett långt köande.  Vi åkte därifrån runt klockan 22, var skittrött efter att ha jobbat och inte sovit så mycket natten innan. Om jag varit pigg så skulle vi nog varit kvar längre.

Tack tjejer för igår! <3

Bilder från gårdagen kommer ikväll!

Nu ska jag ta och vara lite social, brorsan är här och det var ett tag sen jag träffade honom så det är roligt. Vi hörs senare!


Kram

_____________________________________________________________________________________________

Update: Bilderna från hamnfestivalen kommer, men inte ikväll...Håll utkik imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0