3 days left...

Redan tisdag, bara 3 dagar kvar att jobba och jag har väldigt blandade känslor om det. En del av mig tänker att shit va skönt det kommer bli att vara ledig och inte behöva göra någonting som man inte vill. Samtidigt är det en del av mig som inte alls ser fram imot det, jag har lixom ingenting planerat på hela sommaren och jag gillar det inte. Jag är usel på att vara ledig och blir så sjukt rastlös om jag inte har någonting att göra och det gör mig  på dåligt humör. Jag ser inte fram imot ledigheten om jag inte kommer göra någonting på mer än en månad. Är väldigt öppen för förslag på vad man kan göra som inte ruinerar en? :p

Just nu gör jag ingenting, just ätit och snodde Daniels dator för att slappa lite framför den ett tag. Skulle egentligen städa men jag känner att jag faktiskt inte orkar det. Får göra det när jag är ledig istället. Har ju ledigt i mer än en månad sen så då lär jag ju ha tid att plocka upp i mitt fula rum.

Det funkar inte att lägga ut videoklipp från youtube, någon som vet vad som är fel?

Nu ska jag väl hitta på något vettigare att göra. Skriver troligen något mer senare. Ha en bra kväll i värmen!



Kram

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Haft en bra dag? :)

kram, http://esth.blogg.se

2009-06-30 @ 19:05:13
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0