4 juni 2009....

Ledig idag, vi fick flytta de två lektionerna vi skulle ha idag så att man skulle slippa åka in till skolan för endast datorkunskap och idrott, skönt. Men jag har kommit på att jag inte är bra på att ha så mycket fritid. Vi har slutat tidigt två dagar i rad nu och jag har kommit hem innan tre båda två. Sen har jag ingen aning vad man kan hitta på, inte van att vara hemma innan fem,halv sex och då vet man ändå vad man har kvar, äta mat och läxor. Nu har jag ingenting när jag kommer hem och jag gillar det inte. Jag blir sjukt rastlös :)

Idag ska jag ialla fall städa, Bea kommer hit imorgon och äter och så ska vi kolla på film. Jag ska städa upp lite så att hon inte får en hjärtattack när hon kommer ;) Fast det tar nog bara en timme eller så, inte speciellt stökigt just nu enligt mig. Om man frågar mamma så är det tredje världskriget som utspelat sig i mitt rum.

Tänkte också dra ner på "stan" en snabbis nu på förmiddagen, ska köpa leggins mm. Ska bara hoppa in i duschen, äta frukost och fixa mig sen tar jag en tripp ner på stan och gör alla dessa pensionärer sällskap ;) Full fart i Enköping när alla är i skolan, jag lovar. Lägger kanske in en bild på inköpen senare om jag köper något kul, svarta leggins är inte så intressant vad jag vet :)

Ha en bra dag!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0