Avslutar dagen med tvål och vatten...


(Världens bästa skådespelare, Johnny Depp <3<3)

Ska snart hoppa in i duschen och sen krypa ner under täcket, är sjukt trött efter alla föreläsningar idag. Finns det något värre än att sitta rakt upponer i en stol och lyssna på människor som de flesta pratar om saker jag redan visste om? Jag kom på mig själv att hålla på att somna flera gånger.

Imorgon börjar jag klockan 09.00, med ännu mer föreläsningar, sen den 18:e ska jag till akademiska igen för ännu mer, sen den 22:a igen för gissa vad, föreläsningar! Trevligt trevligt, bästa att dricka kaffe innan, även fast jag avskyr det.

Det har varit väldigt slappt idag, har inte gjort någonting ändå tjänade vi pengar, klirr i kassan! Kommer nog kännas roligare att sommarjobba när jag börjar på min avdelning och har mina egna tider och slipper pendla som en dåre.  Det  är betydligt skönare att pendla när man åker samma tid nästan varje dag och man vet när man kommer hem. Har aldrig kännts så långt att åka hem som idag. Sen var de två tjejer bakom mig som skrek som ett gäng stuckna höns hela vägen.


Nu ska jag invardera schampot, tvålen och balsamet! Vi hörs imorgon!



Kram

Kommentarer
Postat av: Alex

oh, johnny depp <3

2009-06-17 @ 08:19:21
URL: http://alexitas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0