Captura del dia...




Fredag idag då, vilket betyder studentfirande överallt!Tycker synd om studenterna som får vara ute och frysa i det här vädret. Men jag tror inte det regnar än? Får hoppas att det blir uppehåll ialla fall.

Tror jag drar ner på stan ett tag senare, Natha <3 ska ringa mig sen och höra om jag skulle ner, skulle möta uppe henne där i så fall. Skulle vara kul att kolla på studenttåget, min barndomskompis tar studenten idag, även fast vi inte är så nära längre så skulle det vara kul att se. Vi får se hur vädret är, om det regnar gömmer jag mig under täcket istället!

Ikväll kommer då Bea <3<3 hit, runt klockan 4 tror jag vi sa. Vi ska svulla i pizza och kolla på film, Twilight står högst på listan. Sjukt att jag inte tröttnat än, sett den 6ggr nu :D Ser fram imot den sjunde!

Nu ska jag invadera köket och fixa en ordentlig frukost för jag är skithungrig av någon anledning. Sen blir det dusch, fixning och sen får vi se om det blir en cykeltur ner på stan. Tar med kameran i så fall och fotar som en tok.

Grattis också till min brorsas kompis Griseknoen (stavning?) som tar studenten idag! Congrats!

Update: Blir ingen stad, blir för stressigt om jag ska ta mig hem innan 4 igen, skulle bara kunna vara nere typ en timme, och studenttåget slutar snart så...synd.



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0