Midsommardagen...


(bild från kolmården 2007, tagen med min gamla kamera)


Hoppas alla hade en bra midsommarafton!
Jag gjorde inte så mkt, hade mysdag med familjen bara med god mat och godis :) Känner mig lite krasslig så jag beslutade mig för att bara ta det lugnt, får se om jag orkar hitta på någonting idag istället.

Det blir nog inte så mycket inlägg nu framöver då jag jobbar och vill ta det lugnt när jag är ledig. Så bloggen kommer inte komma i första hand direkt. Hoppas ni står ut, kommer nog vara mycket mer inlägg om två veckor så håll ut!

Just nu gör jag ingenting, sitter i pyjamas och orkar inte gå och göra mig iordning. Sitter och kollar på gamla bilder och drömmer mig bort. Idag måste jag ta itu med mitt rum (igen) Just nu är det så stökigt att inte ens jag hittar grejerna (jag brukar hitta dem som bäst när det är stökigt) min tv-fjärrkontroll t.ex. har varit borta någonstans här under i typ en vecka nu. Kanske är dags att lokalisera den.

Vad hittar ni på idag då?




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0