On my way to school...

Mitt internet är uberdubersegt! Gud va irriterande!

Ska alldeles strax gå och äta frukost och efter det bege mig med cykeln bort mot bussen. Känner mig ovanligt pigg i jämnförelse med vad jag brukar vara på måndagar. Kanske är piggare med tanke på att det är mindre än två veckor kvar nu! Fast igentiligen borde det inte kännas så skönt för mig, jag blir ledig i två dagar sen har jag tre veckors jobb framför mig. Men det är mindre än fem veckor tills jag är ledig helt! Efter det kommer lönekuvertet och då kan jag säga att då blir jag glad!

Ne, nu får jag nog lov att gå och ta något att äta så att jag inte tuppar av på mattelektionen ;) Fast så tråkiga som de är nu, så då hjälper det inte hur mycket man än äter och dricker ;)

Ha en bra dag, skriver mer ikväll om helgen och så...




Kram//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0