Snark....


(bild från lundlund.com)

Sitter här och halvsover, ska nog alldeles strax lägga mig i min gosiga nybäddade säng framför en film (Gilbert Grape tror jag) och med min braiga bok i famnen. Är ledig imorgon också, riktigt skönt, sen på tisdag har vi sovmorgon tror jag, kommer vara en soft vecka och på fredag går jag ut Fl1! Shit va den här terminen gått fort!

Imorgon ska jag och hälsa på dem på kirurgmottagningen här istan inför mitt sommarjobb, jag ska få veta vad jag ska göra och vilka tider jag ska jobba o.s.v. Det kommer gå nog gå bra :)

Ne, nu ska jag hoppa i pyjamasen och kasta mig under täcket. Ha en superbra kväll! Hörs imorgon.




Kram

Kommentarer
Postat av: Erika

sv. hihi okej, nice :D

2009-06-08 @ 16:03:16
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0