Söndag


Hejsan alla glada!

Har precis spelat lite The sims 3 (beroendeframkallande) och ska strax lämna tillbaka brorsans data och börja städa mitt rum istället, mycket roligare *host*. Skulle egentligen börjat direkt när jag kom hem men jag pallade inte och "råkade" hamna framför datorn istället. Men snart ska jag ta itu med det och försöka lokalisera tv-fjärrkontrollen igen. Måste nog damma och rubbet så det är väl bäst att få arslet upp från stolen och sätta igång, hur tråkigt det nu är.

Det var väldigt trevligt hemma hos Bea igår och idag, vi spelade the sims 3(suprise!), spelade kubb med hennes familj och slappade framför tvn med The Oc och film. Minus att det hann börja ljusna innan vi hann gå och lägga oss så jag hade lite problem att somna, men men, sånt kan man stå ut med ibland. Trevligt var det.

Imorgon tvivlar jag på att det blir några inlägg, ska upp tjugo över fem för jag ska till akademiska på hjärt och lungräddnings kurs. Vet inte när jag kommer hem men när jag gör det så vet jag inte om jag orkar bry mig om bloggen. Jag kommer troligen slänga mig ner i sängen och sova istället. Hoppas de här två veckorna går fort så man kan bli ledig som alla andra snart.

Ne, nu ska jag gå och ta tag i min soptipp till rum. Får se om jag slänger in något snabbt inlägg innan jag lägger mig sen. Annars så hörs vi när vi hörs!



Kram

Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: Haha, jag lyckades ganska bra XD

Åh, OC, lägesedan jag såg på det! <3

2009-06-21 @ 19:45:34
URL: http://lifeofteen.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Nja den var OK :)

2009-06-21 @ 23:11:04
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0