Starta om?


Har lite beslutsångest när det gäller bloggen just nu, vet inte om jag ska fortsätta blogga, känns som om jag skriver om samma sak om och om igen, känns inte speciellt inspirerande längre. Jag har suttit här ett tag och gjort en ny header, som jag beslutade att strunta i för jag kom fram till att jag gillar den jag har nu, jag blir glad av den och det är väl det som räknas? Sen har jag suttit och fixat en ny profilbild som ni ser ovan, eftersom jag vill vara lite anonym så ser man inte mina ögon, men man får en liten tjuvtitt ialla fall :) Jag tror jag kommer behålla bloggen ialla fall ett tag till och jag lovar att jag ska försöka få lite mer ideér och inspiration. Vad vill ni läsa mer om?


_____________________________________________________________________________________________

Update: Förresten, någon som vet hur man får profilbilden större? :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Absolut! :D

Lägger till dig också :)

Nej, ta inte bort bloggen! Fortsätt skriva om det du gör =)

2009-06-14 @ 16:43:45
URL: http://lifeofteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0