.....

Vaknade för typ tio min sen, råkade sova lite länge, men det var skööööönt! Ligga och dega i sängen är så himla skönt ibland :) Fast det är tur att vi inte börjar förrän efter tolv imorgon för om jag skulle börjat samma tid som vi brukar göra på måndagar så skulle jag aldrig kunnat komma upp halv sex! Men nu behöver jag nog inte oroa mig för det :P

Idag ska jag börja med hemuppgifterna vi fått för att vissa lärare är i england så vi har inte deras lektioner, då fick vi lite krafs med oss hem istället. Så dem ska jag börja med idag så att jag inte skjuter upp allt som jag brukar.

Nu ska jag gå och äta kyckingsallad från igår till frukost/lunch :P Kanske skriver någonting senare. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0