Here comes the bride...


Min droppformade brudbukett (den är inte så sne, ställningen står snett) (foto av mig)

Hehe, vi fick göra brudbuketter idag! Fick reda på det imorse när Frida♥ berättade det för mig, glädje! Men tyvärr höll inte glädjen i sig när vi hade börjat eftersom det inte gick direkt bra. Haha, aldrig hört så många suckar i ett rum förut tror jag :P Min bukett(bilden) blev väl helt okej utseénde mässigt men teknikmässigt kunde det vara bättre kan jag lova. Men men, vi har ju inte gjort så många och det var ju jättelänge sen vi gjorde brudbuketter sist.

Imorgon är jag ledig, har tandläkartid mitt på dagen så det är ingen idé att åka till skolan. Hinner bara vara med en halvtimme eller nått sånt. Då tyckte min mamma att jag lika gärna kan stanna hemma. Jag håller med, även fast jag missar ett prov på brudbukett. Jag ska ta igen det nästa vecka på studietiden :)

Nu ikväll har jag varit med Pappsen och handlat, köpte hårfärg så imorgon ska jag färga håret om mamma orkar. Hoppas det blir bra, alltid lite nervöst. Men om det inte blir bra finns det ju alltid papperkassar som man kan dra över huvudet. Snyggt!

Ne, nu ska jag sluta babbla och hitta på någonting att göra. 21.00 blir det Desperate housewifes som varje tisdag :) Bye!

                                                  
En bild på min bukett pytteliiiiiite mer framifrån :) Tycks? (foto av mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0